In God we Trust
Level: phonics5 Date: 23/10/96 Instructors:Ms.Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
What do you wear on your head? A hat.
What do you wear on your eyes? Glasses.
What are you? I'm a pupil.
What am I? You're a pupil.
How do you spell apple?
What time is it? It's 7 o'clock.
امروز پس از warm up:
شعر God is wonderful تمرین شد.
صفحات 9 , 10 کتاب تدریس شد.
کتاب کار صفحه 8 انجام شد.
روخوانی لغات و جملات زیر تمرین شد:
listen, point, trace, sing, circle, repeat, join, say
spell کردن لغات زیر تمرن شد:
one, two, boy, bat, apple, Annie
بیان جملات زیر تمرین شد:
.He's got a bat./ She's got a green
.There's one apple. There are two/ three apples
لغات جادویی زیر دوره و تدریس شد:
/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are/
go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was
zero, zebra, when, why, where, what
شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.
شعر alphabet تمرین شد.
اعداد 1 تا 40 تمرین شد.
تکالیف:
مکالمه روزمره تمرین شود.
CD شماره های 11تا 15 گوش داده شود.
جملات صفحه 9 با شماره CD 13 تمرین و حفظ شود.
روخوانی واژگان زیر تمرین شود:
trace, join, point, listen, circle, stick
لغات جادویی زیر تمرین شود:
what, why, where, when, this, that
بیان جملات زیر در رابطه با تصویر صفحه 10 تمرین شود:
.There's one girl/ bed/ pillow/ window
.There are two boys
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس
In God we Trust
Level: phonics5 Date: 19/10/96 Instructors:Ms.Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
What do you wear on your head? A hat.
What do you wear on your eyes? Glasses.
What are you? I'm a pupil.
What am I? You're a pupil.
How do you spell apple?
What time is it? It's 7 o'clock.
امروز پس از warm up:
شعر God is wonderful تمرین شد.
صفحات 7 و 8 کتاب تدریس شد.
روخوانی لغات و جملات زیر تمرین شد:
listen, point, trace, sing, circle, repeat
.The snake has a long tail. That kite is green and black. Go to the right
spell کردن لغات زیر تمرن شد:
one, two, boy, bat, apple, Annie
بیان جملات زیر تمرین شد:
.There's one apple. There are two/ three apples
لغات جادویی زیر دوره و تدریس شد:
/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are/
go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was
zero, zebra, when, why, where, what
شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.
شعر alphabet تمرین شد.
اعداد 1 تا 40 تمرین شد.
تکالیف:
مکالمه روزمره تمرین شود.
CD شماره های 3 تا 13 گوش داده شود.
spell کردن لغات زیر تمرین شود:
, one, two, boy, bat, apple, Annie
جمله سازی مانند جملات زیر برای شکل کتاب صفحه 7 انجام شود.
.There's one apple. There are two/ three apples
لغات جادویی زیر تمرین شود:
trace,listen, point, go, here, was
جملات زیر روخوانی شود:
.The snake has a long tail./ The sea is big./ Some bags have zips
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس
In God we Trust
Level: phonics5 Date: 18/10/96 Instructors:Ms.Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
What do you wear on your head? A hat.
What do you wear on your eyes? Glasses.
What are you? I'm a pupil.
What am I? You're a pupil.
How do you spell apple?
What time is it? It's 7 o'clock.
امروز پس از warm up:
شعر God is wonderful تمرین شد.
روخوانی جملات مختلف از فونیکس 4 , 5 کار شد.
صفحه سوم کتاب تدریس شد.
spell کردن لغات زیر تمرن شد:
apple, Annie
بیان جملات زیر تمرین شد:
.She's got blond hair
.She's got a green apple
لغات جادویی زیر دوره و تدریس شد:
/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are/
go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was
zero, zebra, when, why, where, what
شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.
شعر alphabet تمرین شد.
اعداد 1 تا 40 تمرین شد.
تکالیف:
مکالمه روزمره تمرین شود.
CD شماره های 13و 1 تا 8 گوش داده شود.
spell کردن لغات زیر تمرین شود:
apple, Annie
جواب پرسش های زیر تمرین شود:
.Who is he? He is Billy
.Who is she? She is Rosy
لغات جادویی زیر تمرین شود:
come, here, that, trace
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس
In God we Trust
Level: phonics5 Date: 17/10/96 Instructors:Ms.Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
What do you wear on your head? A hat.
What do you wear on your eyes? Glasses.
What are you? I'm a pupil.
What am I? You're a pupil.
How do you spell your name?
What time is it? It's 7 o'clock.
امروز پس از warm up:
شعر God is wonderful تمرین شد.
روخوانی جملات مختلف از فونیکس 4 کار شد.
لغات جادویی زیر دوره و تدریس شد:
/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are/
go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was
zero, zebra, when, why, where, what
شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.
شعر alphabet تمرین شد.
اعداد 1 تا 40 تمرین شد.
تکالیف:
مکالمه روزمره تمرین شود.
لغات جادویی زیر تمرین شود:
was, here, how, what, when, where
روخوانی لغات زیر کار شود:
brain, arrow, toad, strike, by, spray, brake, joke, flight
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس
In God we Trust
Level: phonics5 Date: 16/10/96 Instructors:Ms.Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
What do you wear on your head? A hat.
What do you wear on your eyes? Glasses.
What are you? I'm a pupil.
What am I? You're a pupil.
How do you spell your name?
امروز پس از warm up:
شعر God is wonderful تمرین شد.
حرف Ww (نام و آوای آن) دوره شد.
کتاب صفحه 5 تدریس شد.
روخوانی جملات مختلف کار شد.
لغات جادویی زیر دوره و تدریس شد:
/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are/
go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was
zero, zebra, when, why, where, what
شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.
شعر alphabet تمرین شد.
اعداد 1 تا 40 تمرین شد.
تکالیف:
مکالمه روزمره تمرین شود.
شعر صفحه 5 تمرین شود.
روخوانی لغات زیر کار شود:
brain, arrow, toad, strike, by, spray, brake, joke, flight
CD کتاب Family and Friends شماره های 3 تا 6 گوش داده شود.
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس
In God we Trust
Level: phonics5 Date: 13/10/96 Instructors:Ms.Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
What do you wear on your head? A hat.
What do you wear on your eyes? Glasses.
What are you? I'm a pupil.
What am I? You're a pupil.
How do you spell your name?
امروز پس از warm up:
شعر God is wonderful تمرین شد.
حرف Ww (نام و آوای آن) دوره شد.
کتاب صفحه اول کتاب تدریس شد.
جمله سازی زیر با تصویر انجام شد:
.There is a ball./ There are four books
فلش کارت های زیر تدریس و دوره شد:
walrus, wind, windmill, window, whale, watermelon, wagon, web
zebra, zigzag, zero, buzz, zoo
لغات جادویی زیر دوره و تدریس شد:
/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are/
go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was
zero, zebra, when, why, where, what
شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.
شعر alphabet تمرین شد.
اعداد 1 تا 40 تمرین شد.
تکالیف:
مکالمه روزمره تمرین شود.
پرسش سوالات زیر کار شود:
?What is your name
? What's your father's name
روخوانی لغات زیر کار شود:
might, cry, sky, stone, bone, mine, die, slow
واژه های صفحه 6 حفظ شود.
صفحه 7 روخوانی شود.
CD کتاب Family and Friends شماره های 3 و 4 گوش داده شود.
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس
In God we Trust
Level: phonics5 Date: 12/10/96 Instructors:Ms.Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
What do you wear on your head? A hat.
What do you wear on your eyes? Glasses.
What are you? I'm a pupil.
How do you spell your name?
امروز پس از warm up:
شعر God is wonderful تمرین شد.
کتاب صفحه 13 دوره شد.
حرف Ww (نام و آوای آن) تدریس شد.
کتاب صفحه 13 روخوانی شد.
جملات زیر روخوانی شد:
.Go to the right
.what is your name? My name is Farham
.How are you? I'm fine
.I see a zebra
فلش کارت های زیر تدریس و دوره شد:
walrus, wind, windmill, window, whale, watermelon, wagon, web
zebra, zigzag, zero, buzz, zoo
لغات جادویی زیر دوره و تدریس شد:
/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are/
go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was
zero, zebra, when, why, where, what
شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.
شعر alphabet تمرین شد.
اعداد 1 تا 40 تمرین شد.
تکالیف:
لغات جادویی زیر کار شود:
, here, how, was, what, when, where, why
مکالمه روزمره تمرین شود.
روخوانی لغات زیر کار شود:
born, storm, sleep, meet, speak, tea
.Go to the left
واژه های صفحه 12 حفظ شود.
صفحه 13 روخوانی شود.
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس
In God we Trust
Level: phonics5 Date: 9/10/96 Instructors:Ms.Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
What do you wear on your head? A hat.
What do you wear on your eyes? Glasses.
What are you? I'm a pupil.
امروز پس از warm up:
شعر God is wonderful تمرین شد.
داستان صفحه 9 گفته شد.
کتاب صفحات 10و 11و 12 و 13 تدریس شد.
حرف Ww (نام و آوای آن) تدریس شد.
کتاب صفحه 13 روخوانی شد.
کتاب صفحه 10 نوشته شد.
فلش کارت های زیر تدریس و دوره شد:
walrus, wind, windmill, window, whale, watermelon, wagon, web
zebra, zigzag, zero, buzz, zoo
لغات جادویی زیر دوره و تدریس شد:
/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are/
go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was
zero, zebra, when, why, where, what
شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.
شعر alphabet تمرین شد.
اعداد 1 تا 40 تمرین شد.
تکالیف:
لغات جادویی زیر کار شود:
was, what, when, where, why
مکالمه روزمره تمرین شود.
واژه های صفحه 12 حفظ شود.
صفحه 13 , 8 روخوانی شود.
آهنگ God is wonderful کار شود.
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس