تب

In God we Trust

Level: phonics5    Date: 23/10/96   Instructors:Ms.Namnabat


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

 

What do you wear on your head? A hat.

What do you wear on your eyes? Glasses.

What are you? I'm a pupil.

What am I? You're a pupil.

How do you spell apple?

What time is it? It's 7 o'clock.

 

 

 

امروز پس از warm up:

شعر   God is wonderful تمرین شد.

صفحات 9 , 10 کتاب تدریس شد. 

کتاب کار صفحه 8 انجام شد.

روخوانی لغات و جملات زیر تمرین شد:

listen, point, trace, sing, circle, repeat, join, say

spell کردن لغات زیر تمرن شد:

 one, two, boy, bat, apple, Annie

بیان جملات زیر تمرین شد:

.He's got a bat./ She's got a green

.There's one apple. There are two/ three apples

لغات جادویی زیر دوره و  تدریس شد:

/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are

 go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was

 zero, zebra, when, why, where, what

شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.

شعر alphabet تمرین شد.

اعداد 1 تا 40 تمرین شد.

تکالیف:

مکالمه روزمره تمرین شود.

CD شماره های 11تا 15 گوش داده شود.

جملات صفحه 9 با شماره CD 13 تمرین و حفظ شود.

روخوانی واژگان زیر تمرین شود:

trace, join, point, listen, circle, stick

لغات جادویی زیر تمرین شود:

what, why, where, when, this, that

بیان جملات زیر در رابطه با تصویر صفحه 10 تمرین شود:

.There's one girl/ bed/ pillow/ window

.There are two boys

 

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God we Trust

Level: phonics5    Date: 19/10/96   Instructors:Ms.Namnabat


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

 

What do you wear on your head? A hat.

What do you wear on your eyes? Glasses.

What are you? I'm a pupil.

What am I? You're a pupil.

How do you spell apple?

What time is it? It's 7 o'clock.

 

 

 

امروز پس از warm up:

شعر   God is wonderful تمرین شد.

صفحات 7 و 8 کتاب تدریس شد. 

روخوانی لغات و جملات زیر تمرین شد:

listen, point, trace, sing, circle, repeat

.The snake has a long tail. That kite is green and black. Go to the right

spell کردن لغات زیر تمرن شد:

 one, two, boy, bat, apple, Annie

بیان جملات زیر تمرین شد:

.There's one apple. There are two/ three apples

لغات جادویی زیر دوره و  تدریس شد:

/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are

 go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was

 zero, zebra, when, why, where, what

شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.

شعر alphabet تمرین شد.

اعداد 1 تا 40 تمرین شد.

تکالیف:

مکالمه روزمره تمرین شود.

CD شماره های 3 تا 13 گوش داده شود.

spell کردن لغات زیر تمرین شود:

, one, two, boy, bat, apple, Annie

جمله سازی مانند جملات زیر برای شکل کتاب صفحه 7 انجام شود.

.There's one apple. There are two/ three apples

لغات جادویی زیر تمرین شود:

trace,listen, point, go, here, was 

جملات زیر روخوانی شود:

.The snake has a long tail./ The sea is big./ Some bags have zips

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God we Trust

Level: phonics5    Date: 18/10/96   Instructors:Ms.Namnabat


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

 

What do you wear on your head? A hat.

What do you wear on your eyes? Glasses.

What are you? I'm a pupil.

What am I? You're a pupil.

How do you spell apple?

What time is it? It's 7 o'clock.

 

 

 

امروز پس از warm up:

شعر   God is wonderful تمرین شد.

روخوانی جملات مختلف از فونیکس 4 , 5 کار شد.

صفحه سوم کتاب تدریس شد. 

spell کردن لغات زیر تمرن شد:

apple, Annie

بیان جملات زیر تمرین شد:

.She's got blond hair

.She's got a green apple

لغات جادویی زیر دوره و  تدریس شد:

/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are

 go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was

 zero, zebra, when, why, where, what

شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.

شعر alphabet تمرین شد.

اعداد 1 تا 40 تمرین شد.

تکالیف:

مکالمه روزمره تمرین شود.

CD شماره های 13و 1 تا 8 گوش داده شود.

spell کردن لغات زیر تمرین شود:

apple, Annie

جواب پرسش های زیر تمرین شود:

.Who is he? He is Billy

.Who is she? She is Rosy

لغات جادویی زیر تمرین شود:

come, here, that, trace

 

 

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God we Trust

Level: phonics5    Date: 17/10/96   Instructors:Ms.Namnabat


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

 

What do you wear on your head? A hat.

What do you wear on your eyes? Glasses.

What are you? I'm a pupil.

What am I? You're a pupil.

How do you spell your name?

What time is it? It's 7 o'clock.

 

 

 

امروز پس از warm up:

شعر   God is wonderful تمرین شد.

 

روخوانی جملات مختلف از فونیکس 4 کار شد.

لغات جادویی زیر دوره و  تدریس شد:

/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are

 go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was

 zero, zebra, when, why, where, what

شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.

شعر alphabet تمرین شد.

اعداد 1 تا 40 تمرین شد.

تکالیف:

مکالمه روزمره تمرین شود.

لغات جادویی زیر تمرین شود:

was, here, how, what, when, where

روخوانی لغات زیر کار شود:

brain, arrow, toad, strike, by, spray, brake, joke, flight

 

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God we Trust

Level: phonics5    Date: 16/10/96   Instructors:Ms.Namnabat


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

 

What do you wear on your head? A hat.

What do you wear on your eyes? Glasses.

What are you? I'm a pupil.

What am I? You're a pupil.

How do you spell your name?

 

 

 

امروز پس از warm up:

شعر   God is wonderful تمرین شد.

حرف Ww (نام و آوای آن) دوره شد.

کتاب صفحه 5 تدریس شد.

روخوانی جملات مختلف کار شد.

لغات جادویی زیر دوره و  تدریس شد:

/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are

 go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was

 zero, zebra, when, why, where, what

شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.

شعر alphabet تمرین شد.

اعداد 1 تا 40 تمرین شد.

تکالیف:

مکالمه روزمره تمرین شود.

شعر صفحه 5 تمرین شود.

روخوانی لغات زیر کار شود:

brain, arrow, toad, strike, by, spray, brake, joke, flight

CD کتاب Family and Friends شماره های 3 تا 6  گوش داده شود.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God we Trust

Level: phonics5    Date: 13/10/96   Instructors:Ms.Namnabat


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

 

What do you wear on your head? A hat.

What do you wear on your eyes? Glasses.

What are you? I'm a pupil.

What am I? You're a pupil.

How do you spell your name?

 

 

 

امروز پس از warm up:

شعر   God is wonderful تمرین شد.

حرف Ww (نام و آوای آن) دوره شد.

کتاب صفحه اول کتاب تدریس شد.

جمله سازی زیر با تصویر انجام شد:

.There is a ball./ There are four books

فلش کارت های زیر تدریس و دوره شد:

walrus, wind, windmill, window, whale, watermelon, wagon, web

zebra, zigzag, zero, buzz, zoo

لغات جادویی زیر دوره و  تدریس شد:

/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are

 go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was

 zero, zebra, when, why, where, what

شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.

شعر alphabet تمرین شد.

اعداد 1 تا 40 تمرین شد.

تکالیف:

مکالمه روزمره تمرین شود.

پرسش سوالات زیر کار شود:

?What is your name

? What's your father's name

روخوانی لغات زیر کار شود:

might, cry, sky, stone, bone, mine, die, slow

واژه های صفحه 6 حفظ شود.

صفحه 7 روخوانی شود.

CD کتاب Family and Friends شماره های 3 و 4 گوش داده شود.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God we Trust

Level: phonics5    Date: 12/10/96   Instructors:Ms.Namnabat


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

 

What do you wear on your head? A hat.

What do you wear on your eyes? Glasses.

What are you? I'm a pupil.

How do you spell your name?

 

 

 

امروز پس از warm up:

 

شعر   God is wonderful تمرین شد.

کتاب صفحه 13 دوره شد.

حرف Ww (نام و آوای آن) تدریس شد.

کتاب صفحه 13 روخوانی شد.

جملات زیر روخوانی شد:

.Go to the right

.what is your name? My name is Farham

.How are you? I'm fine

.I see a zebra

فلش کارت های زیر تدریس و دوره شد:

walrus, wind, windmill, window, whale, watermelon, wagon, web

zebra, zigzag, zero, buzz, zoo

لغات جادویی زیر دوره و  تدریس شد:

/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are

 go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was

 zero, zebra, when, why, where, what

شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.

شعر alphabet تمرین شد.

اعداد 1 تا 40 تمرین شد.

تکالیف:

لغات جادویی زیر کار شود:

, here, how, was, what, when, where, why

مکالمه روزمره تمرین شود.

روخوانی لغات زیر کار شود:

born, storm, sleep, meet, speak, tea

.Go to the left

واژه های صفحه 12 حفظ شود.

صفحه 13 روخوانی شود.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God we Trust

Level: phonics5    Date: 9/10/96   Instructors:Ms.Namnabat


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

 

What do you wear on your head? A hat.

What do you wear on your eyes? Glasses.

What are you? I'm a pupil.

 

 

 

امروز پس از warm up:

 

شعر   God is wonderful تمرین شد.

داستان صفحه 9 گفته شد.

کتاب صفحات 10و 11و 12 و 13 تدریس شد.

حرف Ww (نام و آوای آن) تدریس شد.

کتاب صفحه 13 روخوانی شد.

کتاب صفحه 10 نوشته شد.

فلش کارت های زیر تدریس و دوره شد:

walrus, wind, windmill, window, whale, watermelon, wagon, web

zebra, zigzag, zero, buzz, zoo

لغات جادویی زیر دوره و  تدریس شد:

/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are

 go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here, was

 zero, zebra, when, why, where, what

شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.

شعر alphabet تمرین شد.

اعداد 1 تا 40 تمرین شد.

تکالیف:

لغات جادویی زیر کار شود:

was, what, when, where, why

مکالمه روزمره تمرین شود.

واژه های صفحه 12 حفظ شود.

صفحه 13 , 8 روخوانی شود.

آهنگ God is wonderful کار شود.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس