تب

In God We Trust

Level: phonics 4A    Date:23/10/96   Instructors:Ms.Vaziri&Ms.Namnabat& Ms. Torabian


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

How many ears/hands/ noses have you got?

What do you call your grandmother/grandfather?

What are you?

What am I?

 

 پس از warm up:

 prayer کار شد.

 اسم و صدای آوای ai,ay,a-e دوره شد .

فلش کارت های ay آموزش داده شد .

شعر الفبا گوش داده شد.

شعر Jelly on a plate کار شد.

روخوانی لغات زیر تمرین شد:

play, pray, tray, spray

snake, make, cake, name, rake, plane,plate

 لغات جادویی زیر تدریس و دوره شد :

for, today, to ,you, have, we, this, the, that, has

با بازی لغات جادویی دوره شد.

تکالیف:

 فلش کارت های صفحه 13, 9 کار شود.

شعر jelly on a plate در منزل تمرین شود.

لغات جادویی زیر کار شود:

to, today, for,you, have, we, this, the, that, has

صفحه 12 و11و8و 7 روخوانی شود.

صفحه 14 در منزل هم روخانی و هم انجام شود.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: phonics 4A    Date:20/10/96   Instructors:Ms.Vaziri&Ms.Namnabat& Ms. Torabian


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

How many ears/hands/ noses have you got?

What do you call your grandmother/grandfather?

 

 پس از warm up:

 prayer کار شد.

 اسم و صدای آوای ai,ay,a-e دوره شد .

فلش کارت های ai, a-e دوره شد .

شعر الفبا گوش داده شد.

شعر Jelly on a plate کار شد.

روخوانی لغات زیر با بازی تمرین شد:

train, brain, snail, rain, tail, paint

snake, make, cake, name, rake, plane,plate

 لغات جادویی زیر تدریس و دوره شد :

to, today ,you, have, we, this, the, that, has

با بازی لغات جادویی دوره شد.

تکالیف:

 فلش کارت های صفحه 9 کار شود.

شعر jelly on a plate در منزل تمرین شود.

لغات جادویی زیر کار شود:

,you, have, we, this, the, that, has

صفحه 12 و11و8و 7 روخوانی شود.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: phonics 4A    Date:19/10/96   Instructors:Ms.Vaziri&Ms.Namnabat& Ms. Torabian


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

How many ears/hands have you got?

What do you call your grandmother/grandfather?

 

 پس از warm up:

 prayer کار شد.

 اسم و صدای آوای ai,ay,a-e دوره شد .

فلش کارت های ai, a-e دوره شد .

شعر الفبا گوش داده شد.

شعر Jelly on a plate کار شد.

لغات و جملات صفحه 11 تمرین روخوانی شد.

 لغات جادویی زیر تدریس و دوره شد :

,you, have, we, this, the, that, has

صفحه 12 تمرین روخوانی و نوشتار شد.

تکالیف:

 

فلش کارت های صفحه 9 کار شود.

شعر jelly on a plate در منزل تمرین شود.

لغات جادویی زیر کار شود:

,you, have, we, this, the, that, has

صفحه 12 ضمن تمرین نوشتار و دوره روخوانی شود.

لطفا پسرم blending را با کاردستی داده شده تمرین کند.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: phonics 4A    Date:18/10/96   Instructors:Ms.Vaziri&Ms.Namnabat& Ms. Torabian


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

How many ears have you got?

What do you call your grandmother/grandfather?

 

 پس از warm up:

 prayer کار شد.

 اسم و صدای آوای ai,ay,a-e دوره شد .

فلش کارت های ai, a-e دوره شد .

شعر الفبا گوش داده شد.

شعر Jelly on a plate کار شد.

واژگان صفحه 11 آموزش داده شد.

لغات و جملات صفحه 11 تمرین روخوانی شد.

 لغات جادویی زیر تدریس و دوره شد :

,you, have, we, this, the, that, has

صفحه 11 تمرین روخوانی و نوشتار شد.

تکالیف:

 

فلش کارت های صفحه 9 کار شود.

شعر jelly on a plate در منزل تمرین شود.

لغات جادویی زیر کار شود:

,you, have, we, this, the, that, has

صفحه 11 ضمن تمرین نوشتار و دوره روخوانی شود.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: phonics 4A    Date:17/10/96   Instructors:Ms.Vaziri&Ms.Namnabat& Ms. Torabian


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

How many eyes have you got?

What do you call your grandmother/grandfather?

 

 پس از warm up:

 prayer کار شد.

 اسم و صدای آوای ai,ay,a-e دوره شد .

فلش کارت های ai دوره شد .

فلش کارت های a-e آموزش داده شد .

شعر الفبا گوش داده شد.

شعر Jelly on a plate کار شد.

واژگان صفحه 9 آموزش داده شد.

لغات و جملات صفحه 10 تمرین روخوانی شد.

 لغات جادویی زیر تدریس و دوره شد :

have, we, this, the, that, has

صفحه 10 تمرین روخوانی و نوشتار شد.

تکالیف:

فلش کارت های صفحه 9 کار شود.

لغات جادویی زیر کار شود:

have, we, this, the, that, has

صفحه 10 ضمن تمرین نوشتار و دوره روخوانی شود.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: phonics 4A    Date:16/10/96   Instructors:Ms.Vaziri&Ms.Namnabat& Ms. Torabian


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

Have you got any brothers or sisters?

What do you call your grandmother/grandfather?

 

 پس از warm up:

 prayer کار شد.

 اسم و صدای آوای ai,ay,a-e دوره شد .

فلش کارت های ai دوره شد .

فلش کارت های a-e آموزش داده شد .

شعر الفبا گوش داده شد.

لغات و جملات صفحه 8 تمرین روخوانی شد.

 لغات جادویی زیر تدریس و دوره شد :

this, the, that, has

صفحه 8 تمرین روخوانی و نوشتار شد.

تکالیف:

فلش کارت های صفحه 6 کار شود.

لغات جادویی زیر کار شود:

 that,this, the, has

صفحات 7 و 8 ضمن تمرین نوشتار دوره روخوانی شوند.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: phonics 4A    Date:13/10/96   Instructors:Ms.Vaziri&Ms.Namnabat& Ms. Torabian


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

Have you got any brothers or sisters?

What do you call your grandmother?

 

 پس از warm up:

 prayer کار شد.

 اسم و صدای آوای ai,ay,a-e آموزش داده شد .

فلش کارت های ai دوره شد .

شعر الفبا گوش داده شد.

لغات زیر روخوانی شد:

tail, nail, mail, sail

 لغات جادویی زیر تدریس و دوره شد :

this, the, that, has

روخوانی کتاب صفحه 7 کار شد.

تکالیف:

فلش کارت های صفحه 6 کار شود.

لغات جادویی زیر کار شود:

 that,this, the, has

ترکیب های زیر کار شود:

mail, cai, lai, mai, nai

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: phonics 4A    Date:12/10/96   Instructors:Ms.Vaziri&Ms.Namnabat& Ms. Abouhamzeh


درود و مهر

 در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

Have you got any brothers or sisters?

 

 پس از warm up:

1. prayer کار شد.

2. با شروع ترم جدید کتاب Phonics4 به دانش آموزان داده شد .

3 . اسم و صدای آوای ai,ay,a-e آموزش داده شد .

4 . فلش کارت های ai آموزش داده شد .

5 . طرز صحیح نوشتن پیوسته ai تدریس و در کتاب تمرین شد .

 

6 . لغات جادویی  we,have تدریس شد . 

تکالیف:

1. فلش کارت های صفحه 6 کار شود.

2 .لغات جادویی زیر کار شود:

 that,this, the, you, are, fish,have,we

5.ترکیب های زیر کار شود:

mai,rai,pai,sai

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس