تب

In God We Trust

Level: family and friends2   Date: 23/10/96   Instructors: Ms Namnabat

درود و مهر 

در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

?How do you spell go to school

?What's the time

?When do you go to bed

?What do you do everyday

?When does your dad get up in the morning

 

 

پس از warm-up :

شعر prayer کار شد.

role-play صفحه 58 تمرین شد.

Role-play دیده شد. 

صفحه 63 تدریس شد. که شامل بخش نوشتاری و تشخیص واژگان پرسشی زیر می باشد:

where, what, when

Spelling bee بازی شد.

کتاب کار صفحه 63 حل شد.

لغات صفحه 58 و 59 تدریس و دوره شد:

Go home, go to school, have dinner, have breakfast, get up

In the morning, in the evening, in the afternoon, at night

گرامر صفحه 59 دوره شد. که شامل:

?What's the time

.I go to bet at three o'clock

. He goes to bed at 5 o'clock

. She has dinner at 6 o'clock

spelling لغات صفحات 52و 54 و 55 تمرین شد. که شامل:

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

cloud, clock, gloves, glue, slide, slippers

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

 

 

تکالیف:

Role-play صفحه 58 تمرین شود. شکل 1  تا 6  حفظ شود.

روخوانی role-play صفحه 62 کار شود.

CD شماره های 80 تا 89 گوش داده شود.

Spelling لغات صفحات  54 , 58 کار شود.

Go home, go to school, have dinner, have breakfast, get up

In the morning, in the evening, in the afternoon, at night

 

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

زبان آموز عزیزم حتما هر روز در منزل به CD گوش دهد. 

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: family and friends2   Date: 19/10/96   Instructors: Ms Namnabat

درود و مهر 

در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

?How do you spell go to school

?What's the time

?When do you go to bed

?What do you do everyday

 

 

پس از warm-up :

شعر prayer کار شد.

role-play صفحه 58 تمرین شد.

Role-play دیده شد. 

صفحات 58 , 59  دوره شد. 

صفحه 62 تدریس شد.

Spelling bee بازی شد.

کتاب کار صفحه 62 حل شد.

لغات صفحه 58 و 59 تدریس و دوره شد:

Go home, go to school, have dinner, have breakfast, get up

In the morning, in the evening, in the afternoon, at night

گرامر صفحه 59 دوره شد. که شامل:

?What's the time

.I go to bet at three o'clock

. He goes to bed at 5 o'clock

. She has dinner at 6 o'clock

spelling لغات صفحات 52و 54 و 55 تمرین شد. که شامل:

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

cloud, clock, gloves, glue, slide, slippers

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

 

 

تکالیف:

Role-play صفحه 58 تمرین شود. شکل 1  تا 6  حفظ شود.

روخوانی role-play صفحه 62 کار شود.

CD شماره های 80 تا 88 گوش داده شود.

Spelling لغات صفحات 52  و 54 , 58 کار شود.

Go home, go to school, have dinner, have breakfast, get up

In the morning, in the evening, in the afternoon, at night

 

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

زبان آموز عزیزم حتما هر روز در منزل به CD گوش دهد. 

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: family and friends2   Date: 18/10/96   Instructors: Ms Namnabat

درود و مهر 

در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

?How do you spell go to school

?What's the time

?When do you go to bed

 

 

پس از warm-up :

شعر prayer کار شد.

role-play صفحه 58 تمرین شد.

Role-play دیده شد. 

صفحات 58 , 59  دوره شد. 

کتاب کار صفحه 59 و 60 حل شد.

لغات صفحه 58 و 59 تدریس و دوره شد:

Go home, go to school, have dinner, have breakfast, get up

In the morning, in the evening, in the afternoon, at night

گرامر صفحه 59 دوره شد. که شامل:

?What's the time

.I go to bet at three o'clock

. He goes to bed at 5 o'clock

. She has dinner at 6 o'clock.

spelling لغات صفحات 52و 54 و 55 تمرین شد. که شامل:

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

cloud, clock, gloves, glue, slide, slippers

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

 

 

تکالیف:

Role-play صفحه 58 تمرین شود. شکل 1  و 2 و3 حفظ شود.

روخوانی role-play صفحه 58 کار شود.

CD شماره های 80 تا 84 گوش داده شود.

Spelling لغات صفحات 52  و 54 , 58 کار شود.

Go home, go to school, have dinner, have breakfast, get up

In the morning, in the evening, in the afternoon, at night

 

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

زبان آموز عزیزم حتما هر روز در منزل به CD گوش دهد. 

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: family and friends2   Date: 17/10/96   Instructors: Ms Namnabat

درود و مهر 

در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

?How do you spell neighbour

?What's the time

 

 

پس از warm-up :

شعر prayer کار شد.

role-play صفحه 58 روخوانی شد.

Role-play دیده شد. 

صفحات 58 , 59  تدریس شد. 

کتاب کار صفحه 59 حل شد.

لغات صفحه 58 تدریس شد:

Go home, go to school, have dinner, have breakfast, get up

گرامر صفحه 59 دوره شد. که شامل:

?What's the time

.I go to bet at three o'clock

spelling لغات صفحه 52و 54 و 55 تمرین شد. که شامل:

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

cloud, clock, gloves, glue, slide, slippers

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

 

 

تکالیف:

Role-play صفحه 58 تمرین شود. شکل 1 حفظ شود.

روخوانی role-play صفحه 58 کار شود.

CD شماره های 80 تا 82 گوش داده شود.

Spelling لغات صفحات 52  و 54 , 58 کار شود.

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

زبان آموز عزیزم حتما هر روز در منزل به CD گوش دهد. 

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: family and friends2   Date: 16/10/96   Instructors: Ms Namnabat

درود و مهر 

در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

?How do you spell neighbour

?Does he like apples

?What does Ilia like

? What do you like

 

 

پس از warm-up :

شعر prayer کار شد.

role-play صفحه 52 تمرین شد.

Role-play دیده شد.

صفحه 56 کتاب تدریس شد.

صفحه 57 تدریس شد. 

کتاب کار صفحه 57 (قسمت اول) حل شد.

گرامر صفحه 52 دوره شد. که شامل:

.He likes apples

.She doesn't like cakes

?What does he like

spelling لغات صفحه 52و 54 و 55 تمرین شد. که شامل:

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

cloud, clock, gloves, glue, slide, slippers

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

با بازی گرامر و spelling لغات تدریس شده تمرین شد.

روخوانی متن صفحه 56  تمرین شد.

 

تکالیف:

Role-play صفحه 52 تمرین شود. شکل 1  تا 5 حفظ شود.

کتاب کار صفحه 57 قسمت اول حل شود.

CD شماره های 70 تا 79 گوش داده شود.

Spelling لغات صفحات 52  و 54 کار شود.

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

زبان آموز عزیزم حتما هر روز در منزل به CD گوش دهد. 

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: family and friends2   Date: 13/10/96   Instructors: Ms Namnabat

درود و مهر 

در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

?How do you spell neighbour

?Does he like apples

?What does Ilia like

? What do you like

 

 

پس از warm-up :

شعر prayer کار شد.

role-play صفحه 52 تمرین شد.

Role-play دیده شد.

صفحه 56 کتاب تدریس شد.

روخوانی متن و لغات آن با بازی تمرین شد.

گرامر صفحه 52 دوره شد. که شامل:

.He likes apples

.She doesn't like cakes

?What does he like

spelling لغات صفحه 52و 54 و 55 تمرین شد. که شامل:

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

cloud, clock, gloves, glue, slide, slippers

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

با بازی گرامر و spelling لغات تدریس شده تمرین شد.

روخوانی متن صفحه 56 کتاب کار انجام شد.

 

تکالیف:

Role-play صفحه 52 تمرین شود. شکل 1  و2 و3 حفظ شود.

روخوانی صفحه 56 کار شود.

کتاب کار صفحه 56 حل شود.

CD شماره های 70 تا 78 گوش داده شود.

Spelling لغات صفحات 52  و 54 کار شود.

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

زبان آموز عزیزم حتما هر روز در منزل به CD گوش دهد. 

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: family and friends2   Date: 12/10/96   Instructors: Ms Namnabat

درود و مهر 

در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

?How do you spell card

?Does he like apples

?What does Ilia like

? What do you like

 

 

پس از warm-up :

شعر prayer کار شد.

role-play صفحه 52 تمرین شد.

Role-play دیده شد.

صفحه 53, 54 , 55 کتاب تدریس شد.

گرامر صفحه 52 دوره شد. که شامل:

.He likes apples

.She doesn't like cakes

?What does he like

spelling لغات صفحه 52 تمرین شد. که شامل:

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

cloud, clock, gloves, glue, slide, slippers

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

با بازی گرامر و spelling لغات تدریس شده تمرین شد.

کتاب کار صفحه 53 , 54  حل شد.

 

تکالیف:

Role-play صفحه 52 تمرین شود. شکل 1 حفظ شود.

روخوانی صفحه 52 کار شود.

کتاب کار صفحه 55 حل شود.

CD شماره های 70 تا 76 گوش داده شود.

Spelling لغات صفحات 52  و 54 کار شود.

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

pastries, neighbour, nuts, tie, buy

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

زبان آموز عزیزم حتما هر روز در منزل به CD گوش دهد. 

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس

In God We Trust

Level: family and friends2   Date: 9/10/96   Instructors: Ms Namnabat

درود و مهر 

در این جلسه:

سوالات warm-up زیر کار شد:

?How do you spell card

?What does Ilia like

? What do you like

 

 

پس از warm-up :

شعر prayer کار شد.

role-play صفحه 52 تمرین شد.

Role-play دیده شد.

صفحه 52 کتاب تدریس شد.

گرامر صفحه 52 تدریس شد. که شامل:

.He likes apples

.She doesn't like cakes

?What does he like

spelling لغات صفحه 52 تمرین شد. که شامل:

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

کتاب کار صفحه 52 حل شد.

 

تکالیف:

Role-play صفحه 52 تمرین شود.

روخوانی صفحه 52 کار شود.

CD شماره های 70 تا 72 گوش داده شود.

Spelling لغات صفحه52 کار شود.

chocolate, sweets, balloon, present, cake, card

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

زبان آموز عزیزم حتما هر روز در منزل به CD گوش دهد. 

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

سپاس