In God we Trust
Level: phonics4 Date: 24/8/96 Instructors:Ms.Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
How many legs have you got?
Are you a teacher or a pupil?
What's the weather like?
Have you got a pet animal?
What do you call your grandmother/ grandfather?
امروز پس از warm up:
کتاب صفحه 11 تدریس شد.
کتاب صفحات 10 و 11 روخوانی شد.
آوای ie, i-e, igh, y دوره شد.
لغات صفحات 9 و 6 دوره شد.
لغات زیر از طریق بازی با فلش کارتها تمرین شد:
brain, train, rain, snail, nail, tail
plane, plate, cake, scale, rake, cave
spray, pray, play, tray
jelly, jellyfish, jam, juice, jet, jacket
oak tree, boat, goat, toad, road, soap, coat
rope, bone, rose, nose, cone, mole, stone
snow, crow, pillow, arrow
tie, lie, pie, kite, bike
روخوانی جملات زیر با بازی کار شد.
? How are you
. I am fine
.I can come on time
.I have some pies
لغات جادویی زیر دوره و تدریس شد:
/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are/
, go, How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here
شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.
اعداد 1 تا 40 تمرین شد.
روخوانی واژه های زیر کار شد:
rope, fallow, coat, mail, play, scale, flight, fine, pie
کارتون آموزشی دیده شد.
تکالیف:
لغات جادویی زیر کار شود:
to, we, How, some, come, here, have, today, go
مکالمه روزمره تمرین شود.
روخوانی واژه های زیر تمرین شود:
arrow, soap, nose, scale, nail, tray, play, die, fine
لغات صفحات 6و 9 حفظ شود.
روخوانی صفحات 10 و 11 تمرین شود.
صفحه 11 نوشته شود.
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس