In God we Trust
Level: phonics4 Date: 23/8/96 Instructors:Ms.Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
How many legs have you got?
Are you a teacher or a pupil?
What's the weather like?
Have you got a pet animal?
What do you call your grandmother/ grandfather?
امروز پس از warm up:
کتاب صفحه 10 تدریس شد.
کتاب صفحه 10 روخوانی شد.
آوای ie, i-e, igh, y دوره شد.
لغات صفحه 9 و 6 دوره شد.
لغات زیر از طریق بازی با فلش کارتها تمرین شد:
brain, train, rain, snail, nail, tail
plane, plate, cake, scale, rake, cave
spray, pray, play, tray
jelly, jellyfish, jam, juice, jet, jacket
oak tree, boat, goat, toad, road, soap, coat
rope, bone, rose, nose, cone, mole, stone
snow, crow, pillow, arrow
tie, lie, pie, kite, bike
روخوانی جملات زیر با بازی کار شد.
. We can make a line
. It is time to play
لغات جادویی زیر دوره و تدریس شد:
/ fish/ you/ that/ this/ she/ the/ he/ has/ three/ a / I / are/
How, bags, some, come, dogs, elbows, animal, nose, rose,for, we, to, today, have, here
شعر حروف برای یادگیری نام آنها دیده شد.
اعداد 1 تا 40 تمرین شد.
روخوانی واژه های زیر کار شد:
rope, fallow, coat, rain, Sunday, snake, light, bike, line, pie, apple, kite
تکالیف:
لغات جادویی زیر کار شود:
to, we, How, some, come, here, have,you , are
مکالمه روزمره تمرین شود.
روخوانی واژه های زیر تمرین شود:
follow, rope, coat, rain, snake, play, line, pie
لغات صفحه 6و 9 حفظ شود.
روخوانی صفحات 10 و 8 تمرین شود.
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس