In God We Trust
Level: family and friends2 Date: 6/8/96 Instructors: Ms Namnabat
درود و مهر
در این جلسه:
سوالات warm-up زیر کار شد:
What day is today?
What date is today?
How do you feel?
Are you brave/ angry?
Are they sad?
How does he feel?
How is she?
Is he happy?
What can she do?
Can he swim?
Where is the teddy?
Role-play صفحه 20 دوره شد.
برگه مربوط به Prayer توزیع شد.
Prayer تمرین شد.
کتاب صفحه 23 تدریس شد.
کتاب صفحه 21 با بازی دوره شد. که شامل گرامر:
.I can swim
.I can't skate
?Can she play football
.Yes, she can./ No, she can't
گرامر درس گذشته با بازی دوره شد.که شامل:
?Are they happy
.Yes, they are./ No, they aren't
?Are you sad
.Yes, we are. / No, we aren't
Spelling و نوشتن واژه های درس تمرین شد، که شامل:
cat, van, pin, fig, peg, bed, dog, mop, bus,jug
in front of, between, behind, next to
ride a bike, ride a horse, skate, skateboard, play tennis, play football
workbook صفحه23 تکمیل شد.
فیلم Fluency Time دیده شد.
تکالیف:
لطفا روخوانی role-play صفحه 20 با CD تمرین شود. شکلهای 1 تا 5 حفظ شود.
CD شماره های 26-33 گوش داده شود.
روخوانی متن صفحه 23 کار شود.
spelling لغات زیر کار شود:
in front of, between, behind, next to
ride a bike, ride a horse, skate, skateboard, play tennis, play football
cat, van, pin, fig, peg, bed, dog, mop, bus,jug
**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.
زبان آموز عزیزم حتما هر روز در منزل به CD گوش دهد.
در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.
سپاس